سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روش جدید و بدون جراحی درمان سینوزیت حاد، ابداع شد
پزشکان موفق به ابداع روشی جدید و بدون نیاز به جراحی برای درمان بیماری سینوزیت شدید یا مزمن شده‌اند.

به گفته آنها این تکنیک «سینوپلاستی با بالن» نام دارد که در ان یک بادکنک در ناحیه بیمار بینی باد می‌شود ودر نتیجه مسیر بسته شده، پاکسازی می‌شود.
این تکنیک ظاهرا به بهبود بسیاری از بیماران کمک کرده است.
روش معمول درمان سینوزیت حاد یا مزمن باز کردن مسیر بینی با جراحی به منظور رسیدن به منطقه مسدود شده و سپس برداشتن مخاط است.
پزشکان می‌گویند؛ این روش هم دردناک است و هم در برخی از موارد حین دسترسی به نقطه مورد نظر ممکن است استخوانها بشکند و احتیاج به درمان بلندمدت وجود داشته باشد.
بیماری سینوزیت در واقع التهاب سینوسها است. سینوس‌ها حفره‌هایی در اطراف مسیر بینی هستند. وقتی مخاط بینی و حلق شروع به جمع شدن در حفره سینوسی می‌کند، بیماری تشدید می‌شود و مسیر جریان هوا مسدود می‌گردد.
با جمع شدن مخاط در سینوس تنفس برای بیمار مشکل می‌شود و از آنجا که هیچ خروجی برای تخلیه مخاط وجود ندارد به تدریج به سمت پایین و حلق حرکت می‌کند. در این وضعیت، فرد در معرض ابتلا به عفونتهای ویروسی یا باکتریایی قرار می‌گیرد.
در واقع تماس با گرد وغبار می‌تواند شرایط را برای بیمار سخت‌تر و وخیم‌تر کند.
با این تکنیک جدید، این موانع مخاطی را می‌توان به راحتی و بدون جراحی برداشت و بیمار می‌تواند در همان روز درمان شده و به خانه بازگردد چون نیازی به بستری شدن ندارد.





تاریخ : دوشنبه 90/6/21 | 10:54 صبح | نویسنده : عابد اسماعیل زاده | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.